• Meten is weten. Op voorwaarde dat je juist meet. Wellicht heb je Google Analytics geïnstalleerd op je website. Prima. Je kan nu zien hoeveel mensen je website bezoeken en welke weg ze volgen. Maar interpreteer je die data ook op de juiste manier? Pas dan goed op voor deze...

    Lees meer
  • ‘Human to human’ is een zeer belangrijk aandachtspunt in marketing en communicatie. Het is de kunst om een oprechte en authentieke connectie aan te gaan met je klanten. En langs deze weg leert je klant je bedrijf echt kennen.  Dat kan je al heel eenvoudig doen door foto’s met...

    Lees meer
  • Je klant is altijd online. Ervaart je klant een probleem dan wilt hij je onmiddellijk contacteren. Een Facebook berichtje sturen is vaak gemakkelijker én sneller dan een e-mail te sturen. Wanneer je als bedrijf hier niet op reageert of een verkeerde reactie geeft dan doe je meer kwaad dan...

    Lees meer
  • Vorige week werd ik alweer een jaartje ouder. Ook met 37 kaarsjes op de taart blijft het voor mij een leuke dag. De gelukwensen en kussen die je krijgt van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat, het blijft genieten. Al is er, naast oudejaarsnacht, geen beter moment om...

    Lees meer