• ‘Human to human’ is een zeer belangrijk aandachtspunt in marketing en communicatie. Het is de kunst om een oprechte en authentieke connectie aan te gaan met je klanten. En langs deze weg leert je klant je bedrijf echt kennen.  Dat kan je al heel eenvoudig doen door foto’s met...

    Lees meer
  • Je klant is altijd online. Ervaart je klant een probleem dan wilt hij je onmiddellijk contacteren. Een Facebook berichtje sturen is vaak gemakkelijker én sneller dan een e-mail te sturen. Wanneer je als bedrijf hier niet op reageert of een verkeerde reactie geeft dan doe je meer kwaad dan...

    Lees meer
  • Vorige week werd ik alweer een jaartje ouder. Ook met 37 kaarsjes op de taart blijft het voor mij een leuke dag. De gelukwensen en kussen die je krijgt van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat, het blijft genieten. Al is er, naast oudejaarsnacht, geen beter moment om...

    Lees meer
  • Met Google Analytics kan je allerhande statistieken bijhouden over de trafiek en gebruikerssessies op je website. Maar dat is niet alles. Als je een webwinkel hebt, online diensten of producten verkoopt kan je deze statistieken uitbreiden met transacties via Google Analytics e-commerce. Een kleine greep van extra statistieken: Omzetcijfers...

    Lees meer
  • LEGO is het levende bewijs dat het niet altijd ingewikkeld moet zijn. Het is tijdloos en heeft dan ook niet voor niets al twee keer de prijs ‘speelgoed van de eeuw’ gewonnen. Eén van de belangrijkste vragen in onze case studies zijn: wat kunnen wij leren van LEGO? Net...

    Lees meer
Gratis E-book: Hoe je website gebruiksvriendelijk maken?Ontvang handige tips om je website te verbeteren

✓ Ontdek hoe je schrijft voor webpagina’s
✓  Leer hoe je bezoekers aanzet tot actie
✓  Gebruik psychologische overtuigingstechnieken